Produktů Puls Air vlastní přes 3000 spokojených zákazníků
Přečtěte si příběh velkého autoservisu, který v místě přezdívaném hesenská Sibiř, používá topný systém Puls Air, kterým vytápí servisní prostory o velikosti 7 500 metrů krychlových, každoročně šetří kolem 35% nákladů a mají přitom mnohem spokojenější zaměstnance, kterým při práci konečně není zima od nohou. Údržbu topného systému si přitom provádí sami. Celý příběh bratrů Nonnových si přečtete v tomto článku. |
Alois Moser, ředitel, 135 zaměstnanců v autoservisu (skupina Ortner v Murnau):
"Pro mně to začalo koupí prvního mobilního topení, abych vyzkoušel, zda nahradí původní konvenční topení. Udělal jsem jen díru do zdi a výfuk od Puls Air vyvedl ven. Ten rok jsem uspořil oproti konvenčnímu vytápění přes 50 % nákladů a ještě si zaměstnanci pochvalovali jak rychle Puls Air reaguje na regulaci a že jim už nemrznou nohy. V hale příjemně jako v pokojíčku, i když se nijak nepřetápí. Dnes už mám celkem čtyři a instaloval jsem je do všech provozů právě z ekonomických důvodů a spokojenosti svých zaměstnanců. Jsem napojen na centrální rozvod lehkého topného oleje, topím a spořím. To mně baví. Neměnil bych." |
Videorecenze od majitele autoservisu
|
Fotogalerie spokojených zákazníků, kteří přešli na vytápění Puls Air.