O revoluční technologii spalování v produktech Puls Air
Tato story není sci-fi. Raketové motory na kapalné palivo jsou výkonnější, a účinnější, než na palivo tuhé. Werner Pletzer využil tuto vysokou účinnost raketového pohonu a v topení "puls-air" modifikoval raketový motor tak, že nemá hybnou sílu (tah), ale že tuto energii přemění v intenzivní pohyb molekul spalovaných látek (lehkého topného oleje či nafty a kyslíku), čímž k teplu, získaného jinak jen pouhým spalováním paliva, získává i bonus v podobě tepla uvolněného kmitáním těchto molekul ve spalovací komoře. Toto kmitání by bylo u raketového pohonu nežádoucí, protože by docházelo k tepelným ztrátám, ale to je právě geniální u topení, které pulsním přerušováním plamene raketového motoru toto "teplo navíc" získává.
Jak se stalo, je to nápad hodný patentu a státního ocenění! |
Topte s Puls Air efektivně přímo do prostoru nebo jej napojte na vzduchotechniku pro rozvod tepla do více oddělených místností
Dalším geniálním tahem tohoto topení není předávání tepla do prostoru vertikálně, ale horizontálně, těsně nad zemí, aniž by vířil proud vzduchu prach. I tento detail byl kalkulován a spočítán a konstrukce "puls-air" včetně geometrie vrtule byly cílem příjemného tepla cirkulujícího od země, ne shora. V místnosti, kde topí "puls-air" je teplo na nohy. Už nikdy Vám nebudou mrznout nohy!
Topte s Puls Air bez stavebních příprav a bez nutnosti napojení na komín
Produkty Puls Air rapidně snižují náklady, jelikož nevyžadují žádné stavební úpravy či přípravy a dokonce ani napojení na komín nebo odtah spalin. Topíte tak ihned po dodání, a dokonce v místech, kde to doposud za rozumných nákladů nebylo možné.
Spaliny s velice příznivými emisními hodnotami (CO2 = 12,8 %; CO = 0 %; HC = 3 ppm) se vyvádí do volného prostoru s pomocí flexibilní 35 mm hadice o maximální délce 13 m (vhodné při mobilním využití) nebo je možné připravit jednoduše výfuk s odvodem kondenzátu (vhodné u stacionárního umístění) |
Napojte Puls Air na stacionární nádrž pro zvýšení komfortu při dlouhodobém vytápění na jednom místě
Naši klienti se po zapůjčení nebo koupi mobilního topení "puls-air" rozhodli ke koupi dalšího topení, která díky úspornosti až 50 % nákladů instalovali napevno v jiných prostorách. Napevno znamená jen to, že opatřili "puls-air" odkapávačem kondenzátu a namísto třináctimetrové hadice instalovali z budovy pevný výfuk spalin do volného prostředí mimo budovu. Namísto kanistru s palivem napojili "puls air" na nádrž s lehkým topným olejem. Zde je nutné dodržet sací výšku a nejdelší možný přívod bez transportního čerpadla 30 m a převýšení 3,5 m.
O spotřebě paliva a o LTO jako takovém
Extra lehký topný olej je ušlechtilé palivo v kapalném stavu. Srovnáme-li LTO s peletkami, dřevem nebo uhlím, zjistíme, že má téměř trojnásobně vyšší výhřevnost. Srovnatelně konkuruje např. zemnímu plynu, který má srovnatelné parametry i v kotli. Poskytuje totiž stejné pohodlí jak kotel na plyn. Odlišnost můžete nalézt jen v instalovaném hořáku. I proto se skvěle hodí do horských středisek, chalup, penzionů a všude, kde není rozveden zemní plyn. Od zemního plynu má navíc tu výhodu, že je levnější. Extra lehký topný olej je sice zatížen spotřební daní, ale to Vás nemusí trápit. V momentě, kdy spálíte (protopíte) topný olej v kotli, můžete zažádat celní úřad o navrácení spotřební daně, která se nyní pohybuje ve výši 10,95 Kč/l.
Proč je nutné Puls Air napojit do elektřiny a s jakým je třeba počítat odběrem
Úplně nutné to sice není, protože "puls-air" lze provozovat i z baterie přes měnič, protože jeho příkon je pouhých 180 W ze střídavého zdroje 230V/50 Hz. Odběr elektřiny pro elektronické řízení, ventilátor, pulzní ventil a čerpadlo je tedy, když topení jede na plné obrátky, srovnatelný asi tak s lednicí či televizí.
Neplaťte žádné drahé revize a servisujte si zařízení každých 1000 provozních hodin sami
|
Toto video ukazuje jak s pomocí základního servisního vybavení - stranové klíče a šroubováky, můžete jednoduše a bezpečně servisovat Vaše "puls-air" zařízení. Vzhledem k tomu, že nemůže dojít zařízením k otravě spalinami (výfuk spalin s přetlakem vyvedený mimo vytápěný prostor), nejsou nutné ani žádné drahé revize a jak zprovoznění, tak i servis můžete dělat sami.
Pro případnou kontrolu tlaku a teploty spalin kominíkem je na vývodu výfuku z tělesa "puls-air" servisní otvor opatřený záslepkou. |